טיפים

טיפ לרעבים לאחר אימון

הקדימו תרופה למכה! לא להגיע רעבים או עם רמות סוכר נמוכות לאימון. הקפידו על פריסת ארוחות טובה במהלך היום ועל הרכב ארוחה מתאים לפני האימון. בסיום האימון חובה לשלב ארוחה אבל המטרה

קרא עוד...

טיפ למיובשים

כולם יודעים שחשוב לשתות מים אבל למרות זאת זה לא ממש קורה, נכון?
חשבו למה אתם לא שותים- האם זה בגלל שאתם לא אוהבים את הטעם? שוכחים?
או אולי בכלל כדי להימנע מלרוץ לשירותים? כל סיבה היא לגיטימית ולהכול יש פתרון!
לייעוץ תזונתי ולשיפור הרגלי האכילה שלכם התקשרו
054-2517199 קרן לפידות-שווקי דיאטנית קלינית מוסמכת

 

 

קרא עוד...

טיפ לאוהבי האוכל והבשלנים

החדר האהוב עליי בבית תמיד היה המטבח,
לפני שיצאתי ללימודיי התזונה בכלל רציתי להיות שפית
כך שאוכל הוא חלק נכבד מחיי.
לכל אוהבי האוכל והבישול- אין צורך לוותר כלל על הנאה זו!
הכיף בבישול הוא היצירתיות אז נצלו זאת לטובתכם ונסו להפוך כל מתכון לבריא יותר.תגלו שמטבח שמח ועשיר מקל על ירידה ושמירה על המשקל וכל התהליך יכול להיות פשוט כיף !

 

קרא עוד...

טיפ למנשנשים

הקדימו תרופה למכה! לא להגיע רעבים או עם רמות סוכר נמוכות לאימון. הקפידו על פריסת ארוחות טובה במהלך היום ועל הרכב ארוחה מתאים לפני האימון.

קרא עוד...

טיפ למתאמנים

הגדרת המטרה העיקרית בתחילת תוכנית אימונים מאוד חשובה להצלחתה. האם אתם רוצים לרדת במשקל? להוריד אחוזי שומן? להעלות מסת שריר? לשפר מדדי כושר שונים?

 

 

 

 

 

קרא עוד...

טיפ לרגישים

בכל שינוי בחיים, גם בירידה במשקל, מאוד עוזרת תמיכה מהסביבה- משפחה, חברים או בן זוג. שתפו אותם ונסו לגייס אותם למען המטרה, התמיכה תקל עליכם מאוד את הדרך ואפילו תעזרו לאחרים "על הדרך"

 

 

 

 

 

קרא עוד...

טיפ ללחוצים

במילה אחת – סבלנות! כמעט כולנו לוקים בחוסר סבלנות
ורוצים את התוצאות והשינוי עכשיו ומיד.
צריך לקבל ולהפנים שזהו תהליך ארוך – לפעמים יורדים יותר,
לפעמים פחות ולפעמים אפילו נתקעים .... אבל המתמידים
והסבלניים יזכו להנות מהצלחה אמיתית!

קרא עוד...